【Miss Pheobee 小教室👩🏻🏫】Adjective Miss Pheobee2020年10月3日讀畢需時 1 分鐘好多同學仔成日都會用錯-ed/-ing結尾嘅形容詞,究竟正確用法應該係點呢?🤔I’m bored😐 意思:我感到好悶I’m boring 意思:我係一個好沉悶嘅人所以-ed 係形容人嘅感覺/感受-ing係形容事情令人感到怎樣各位同學仔唔好再用錯啦✅唔好再將「我覺得好悶」寫成「我係一個悶蛋」啦😂😂#補習社 #教育中心 #香港仔補習 #南區補習 #復課 #功課班 #專科班 #奧數班 #兒童電腦編程 #德文班 #德語班 #小班教學 #小學英文 #小學數學 #初中英文 #初中數學 #拼音 #幼兒課程 #網上教學 #暑期課程 #暑期活動 #MissPheobee英數小教室 #常犯錯誤
留言